11/9/12

Foggy Challenge * Mgliste wyzwanie

Czas na nowe wyzwanie! Pora roku skłoniła nas do wyboru "mgły" jako tematu. Więc... zainspirujcie się mgłą! Użyjcie bieli i jasnych szarości. Rozbielcie papiery, wzory, może macie jakieś mgliste zdjęcie do oscrapowania?
Time for new challenge! Season led us to choose "fog" as theme.
So... be inspired by fog! Use white and light gray. Whitewash will great for that :) Maybe you have misty photo to scrap?


There are only three rules:
- use 3rd Eye stamp (stamp must be easily visible)
- be inspired by fog! Use white and light grays. 
- in place of Your work publication (blog/forum) add challenge banner with hyperlink to this blogpost.
Są tylko trzy zasady:
- użyj stempla 3rd Eye (musi być dobrze widoczny)
- zainspiruj się mgłą! Użyj bieli i jasnych szarości.
- w miejscu opublikowania swojej pracy (blog/forum) zamieść podlinkowany do tej notki bannerek wyzwania :)

  Proste, prawda? :) Prace złaszacie przez inlinkz poniżej - podajecie link do konkretnego posta z pracą, nie do całego bloga.
Macie czas do 5.grudnia (godz. 23:59 polskiego czasu), parę dni później wyłonimy zwycięzcę, który otrzyma nagrodę niespodziankę ;)

Easy, right? :) Please add Your work to inlinkz below - add link to concrete post, not whole blog.
We're waiting for you til' 5th December (23:59 CET), few days after that we announce winner of surprise prize ;)




*
Darowałam sobie mgliste zdjęcia i zrobiłam stronę do albumu z 2010 roku - na zdjęciu mój osobisty M. ;) Ktoś poznaje miejsce?
I didn't want to scrap hazy pics this time and created page for 2010 album. On the photo is my own M. ;) This question should be rather for polish visitors but if You were in Poland maybe You know where I made that pic?


Stworzoną kompozycję z papierów, taśmy dekoracyjnej, tkaniny (czarnej!) oraz znaczka i naklejek pocztowych itp. rozbieliłam odpowiednio nakładając gesso. :)
Stemple 3rd Eye TES-001 Eyes, TES-006 cardiogram i TES-007 stars stemplowałam za pomocą szarobłękitnego tuszu pigmentowego na bazie wody (są lekko transparentne), oraz za pomocą czarnego Archivala (większość tych motywów też rozbieliłam).
I whitewashed composition from papers, washi tape, fabric (black!) and post stamp with properly applied gesso. :)
I used 3rd Eye stamps TES-001 eyes, TES-006 cardiogram and TES-007 stars with waterbased grey-light blue pigment ink (they're lil' transparent) and with black Archival ink (I whitewash these too).

*

1 comment:

  1. he, he - a ja zrobiłam pracę, ale bez twojego stempla, przeoczyłam to wymaganie niestety ;) ale może i dobrze, bo inaczej pewnie bym się nie zmobilizowała ;)

    ReplyDelete