1/30/13

Winter/Christmas LOs

The holidays have passed, and they let many photos. and I want to share it with you.
Święta minęły ale zostawiły za sobą dużo zdjęć - to właśnie nimi chcę się dzisiaj z Wami podzielić.


  So I used one of my favourite stamp - TES-007 Stars. First I stamped randomly on the background.
Użyłam mojego ulubionego wzoru - gwiazdek TES-007. Na początku postemplowałam nimi tło - w całkiem przypadkowych miejscach.

and made some fussy cutting of them:
Użyłam też gwiazdek stemplowanych, a następnie wyciętych z papieru:

moreover I decorated them with the pearls and stitched them to the background as if they are hanging on the silver threads
Gwiazdki udekorowałam perełkami i przyszyłam do tła, więc wyglądają, jakby wisiały na srebrnych nitkach
*
http://3rdeyecraft.com/userdata/gfx/102647419ef62f8a7d341bcbb0e00cdd.jpg
*
  For my second LO, I used another favorites
Do drugiego scrapa też użyłam ulubionych wzorów

  so these are TES-008 Diamonds that work great for the background
Diamenty TES-008 diamonds świetnie sprawdziły się w tle pracy

and surely TES-026 Leaf, that I stamped on tea died paper, cut and stitched on each other for more natural look
Oczywiście znajdziecie tu listek TES-026 leaf - stemplowany na papierze zabarwionym herbatą, motywy wycięłam i przyszyłam w grupkach dla uzyskania naturalnego efektu
*
http://3rdeyecraft.com/userdata/gfx/4a5076a3bc517b67729f84d986db2904.jpghttp://3rdeyecraft.com/userdata/gfx/de1721b7fcbd8d41cff8fe0df3bb43a9.jpg
*

Dziękuję za uwagę!
TFW


4 comments:

  1. It's so beautiful.... I LOVE IT! great job... you make red look awesome!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete