6/15/13

Pomóżcie mi wybrać zwycięzców morskiego konkursu? * Can You help me with choosing winners of sea contest?

Kartki z morskiego konkursu już są w drodze do Teamu DORA&Zmory organizującego aukcje na rzecz Oskarka.
Zgłosiłyście 14 kartek i jak zwykle mam problem z wybraniem zwycięzców ;) Pomożecie? Zapraszam do pisania komentarzy z Waszymi faworytami! :) (Komentarze maja charakter pomocniczy, nie są głosami)

Sea contest cardsare on the way to DORA&Zmory Team which are makers of auctions for Oskarek.
You created 14 cards and I'm totally undecided again! Can You help me? Please write Your faves in comments :) (Comments are for help me, not voting.)

1:
2:
3:
4:


5:
6:


7:
8:

9:
10:

11:
12:


14:
15:


17 comments:

  1. Wszystkie są ciekawe ale stawiam na 1,8,14 - te mi się podobają najbardziej :)

    ReplyDelete
  2. A ja wybieram nr 1, 3, 8, 10. Ale zapachniało wakacjami!

    ReplyDelete
  3. Moje typy to 1, 7, 8 14

    ReplyDelete
  4. 3,4,12 - te chyba najbardziej mi się podobają. I 1 ;)

    ReplyDelete
  5. ciężki orzech do zgryzienia... numer 8 jak dla Pinezki. ale inne interpretacje - też cudne!

    ReplyDelete
  6. niełatwa decyzja :)
    ale moim zdaniem najlepsze - 8, 10, 14 ;)

    ReplyDelete
  7. wszystkie były ładne ale to 14 mnie zauroczyła!

    ReplyDelete
  8. A mnie się podoba 9. Fajne hasło na morze.

    ReplyDelete
  9. mi 11 się najbardziej podoba

    ReplyDelete
  10. Jestem za 8 i 10 - są niesamowite. Szałowe i niebanalne. 5 i 12 też są świetne, mają ładne połączenia kolorystyczne. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    ReplyDelete