3/28/14

Time for flowers

Witajcie! Wiosną i latem robię zdjecia różnym kwiatom, żeby zimą mieć miłe, pełne kolorów wspomnienia. Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób stworzyłam layout z trzema takimi kolorowymi zdjęciami.
Hello! During spring and summer I'm taking photos of different flowers, so in the winter I have nice, full of colors memories. Today I will present you how I created layout with three colorful photos.


Najpierw wybieram zdjęcia i badziki - wiedziałam od początku, że te dodatki na pewno wykorzystam. Następnie użyłam maski 3rd eye, żeby wykonać tło przy użyciu gesso. Zdecydowałam, że na moim layoucie znajdzie się zegar, który będzie można obracać.
First I'm choosing pictures and badges - this embellishments I knew, that I will use for sure. Next I used 3rd Eye stencil to make the background with gesso. I decided, that on my layout there will be clock, that can be rotatable.  




Nadszedł czas na chlapania farbami - ja zrobiłam to używając trzech kolorów: różowego, czarnego i żółtego. 
Then it was time for splashing with watercolors- I did it with three colours: pink, black and yellow.
W centralnym punkcie layout'u umieściłam dwie wycięte wykrojnikami serwetki.  In  the central point of my layout I put two cut-outs embellishments.

 Następnie nadszedł moment na badzika, który będzie mechanizmem obrotowym dla mojego papierowego zegara - przykleiłam do niego płaski ćwiek. Next there was the time for bage, which will be twist mechanizm for my paper clock - I sticked a flat brad to this badge.
    Zrobiłam otwory w layoucie i na środku mojego zegara, a następnie zamocowałam zegar. Oba otwory muszą być na tyle duże, żeby ćwiek swobodnie się obracał.  Następnie stemplowałam powierzchnię używając trzech rodzajów stempli, dodałam kwiaty - także tekturkowe i naklejkowe.
 I made a wholes in the layout and in the middle of my clock and then I fastened clock in to the surface of the layout. Both holes must be large enough to brad freely rotate. Next I stamped surface using three different stamps, I adde flowers - also chipboards and sticker flowers. 





Użyte produkty: / Used products:
naklejki TEST-003 flowers kwiaty kwiatki kwiatki TEC-017 flowers tekturki TEM002 bouquet - kwiaty stempel TES-022 bouquet - kwiaty
TES-210 pory rokuzegary TES-207 clocks set of 2 - zegarTES-223S sequins small - cekiny małe
DT 3rd EyeMiłego dnia! Have a great day!

3 comments:

  1. Padłam! Totalnie i absolutnie! Zachwycona jestem do granic mozliwosci! UWIELBIAM te kolory :)))

    ReplyDelete